Friday, December 23, 2011

Kerst

Hoooiii

Toch even een blog in het nederlands. Ook al heb ik totaal nog geen kerstgevoel. Over 2 dagen is het toch alweer kerst. Beetje jammer dat het weer geen witte kerst wordt.

Hebben jullie al leuke plannen gemaakt voor kerst? Ikzelf ga op eerste kerstdag naar de film 'new years eve' en daarna uiteten en tweede kerstdag gaan we gezellig gourmetten met de familie.
Ik heb er in ieder geval al super veel zin in.


Helaas moet ik eerst nog straks en morgen de hele dag eerst werken voordat ik van mijn welverdiende kerstweekend kan genieten!

Ik wens jullie alvast super gezellige kerstdagen :)


xoxo

2 comments:

  1. 1e kerstdag ga ik gourmetten, en 2e kerstdag gaan we chinees eten haha. lekker veel eten!
    Fijne kerst x

    ReplyDelete
  2. Jij ook nog een fijne kerst!

    Ik volg je trouwens, volg je terug? :)
    Liefs' Manon

    ReplyDelete