Tuesday, December 27, 2011

Shoplog 27 december 2011

Halloooo

Jaa ik hoef deze vakantie erg weinig te werken. Dus ik dacht vandaag laat ik eens met mijn moeder gezellig naar het winkelcentrum gaan!
Zie hier mijn aankopen :

Glamour, cosmopolitan met een zeer leuke mannenkalender ;) en chalet girl. Die film is echt een aanrader! Vooral omdat Ed Westwick erin speelt.

Bij de action heb ik nog appl (namaak dkny delicious) , sanex deo, morning glory's en 4 dvd's (per stuk 3 euro deze week) : 'komt een vrouw bij de dokter' , 'love happens' , 'marley and me', 'borat'


Dit had ik 2 week geleden al gekocht maar wou het toch even laten zien! Volgens mij was seizoen1  31euro en seizoen 2 deel 1 21 euro :) Gelukkig kreeg ik allemaal kortingen waardoor het maar 25 euro was :P

lots of love, 

x

3 comments:

  1. Leuke aankoopjes! ;)

    Liefs'Manon

    ReplyDelete
  2. Heel erg leuk!
    Leuke blog heb je ook, ik volg je!
    Zou 't leuk vinden als je ook even op mijn blog kijkt (:
    Liefs,
    Laura

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke tijdschriften heb je gekocht. Leuke blog ook!

    ReplyDelete