Thursday, September 15, 2011

#blog 15 september 2011

Hey :)

Ik probeer nu een blog te maken terwijl ik heerlijk macaroni aan het koken ben voor mijn ouders & broer. Ik wou elke dag proberen om een post te maken. Alleen vandaag ben ik best wel inspiratieloos.  Dus dit wordt waarschijnlijk mijn eerste echte onzin blog :")

Heeft iemand trouwens al videoclip van Joe jonas gezien?? (just in love).
Hier bij even een leuke link naar de video. Ik kan die video niet uploaden hier?? *vaag*
http://www.youtube.com/watch?v=s0ujF8D6-5k&ob=av2n

Wat vinden jullie er eigenlijk van? De eerste keer dat ik het hoorde/zag, dacht ik 'hmm leuke clip maar het nummer?' Nu begin ik het liedje ook wel leuk te vinden :D

Boyce avenue. Ik ken ze maar net maar ze maken te gekke covers. Zoals dit nummer 'here without you' en 'for the first time' van de script maar ook 'rolling in the deep' 


lots of love,

No comments:

Post a Comment