Wednesday, September 14, 2011

#Paris

Hey :)

Ik heb toch besloten om verder in het nederlands te gaan bloggen. Engels is niet echt mijn sterkste kant vandaar. Dit is een blog over mijn favoriete stad.

Dit is de Notre Dame. Echt super mooi (ook van de binnenkant). Ergens bij de ingang ligt een soort van steen. Mijn begeleider had ons verteld als je daar een rondje opdraait, dat je ooit weer terugkomt in Parijs. Bij mij is het gelukkig uitgekomen. Ik ben helemaal verliefd op deze stad.

 De eerste keer dat ik in parijs was, was niet zo lang geleden. Het was in 2009 met mijn school.
The famous eiffel tower <33

champs elysees, de bekende dure winkelstraat. 

                                           Sacre- coeur
           
                                   Ben jij ook ooit in Parijs geweest?? Zoja wat vond je leukst/mooist?

                                                                 Lots of love,

2 comments:

  1. Ik ben al meerdere keren in Parijs geweest, de laatste keer was alleen niet zo'n fantastische reis. Was met school, ten eerste hadden we niet echt leuke klassen (niemand mocht elkaar echt) en het 'hotel' bleek ook nog eens in een achterstandswijk te liggen. Dineren deden we in een 'restaurant' voor daklozen leek het wel, je kon er in ieder geval gratis maaltijden halen en de priester was er om je eten te zegenen (of zoiets, haha) tot overmaat van ramp gooide ik toen ook nog eens suiker over mijn patat in plaats van zout. Echt een GEWELDIGE reis. NOT!

    ReplyDelete
  2. wauw dat lijkt me echt zo'n leuke stad, ik zou het leuk vinden als je meedoet aan mijn give away! liefs,
    http://agirlwholovesbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete