Sunday, September 18, 2011

Friends with benefit

Hey!! :)

Komende donderdag komt deze film officieel uit. Woensdag is hij al bij 'ladies night' @ pathe te zien  Ik heb hem al ondertussen gezien en ik moet zeggen dat hij best wel leuk is. :D Ik ga natuurlijk niet te veel veel verklappen want dat is ook niet echt leuk voor jullie.

De film :
Nadat ze ieder eem rampzalige relatie hebben beëindigd, besluiten een vrouwelijke headhunter en haar nieuwste klant om seksmaatjes te worden. Ze belove elkaar om ermee te stoppen wanneer een van beiden emotioneel gebonden raakt. In het begin gaat het goed, maar al snel worden de twee vrienden verliefd en moeten ze erachter zien te komen wat ze voor elkaar betekenen.
                                                   
                De trailer

                                                                    
Zijn jullie van plan om naar deze film te gaan?


                                                                   Lots of love,




Bron : Pathe.nl

2 comments:

  1. Ik ben wel benieuwd maar ik weet nog niet of ik het ga bekijken. En jij?

    ReplyDelete
  2. @ sharina
    Ik heb hem al gezien ;)

    ReplyDelete