Tuesday, September 27, 2011

Personal

Hey

Even een update (in het nederlands) voor mijn blog. Ik heb momenteel erg weinig tijd. Ik heb net een druk weekend achter de rug. Er was een super groot feest in Roden. Daar ga ik elk jaar naar toe. Ik was zondag half 7 pas thuisgekomen en ik wou afgelopen nacht het niet al te laat maken maar het was alweer 5 uur voordat ik thuiskwam. Ik kwam namelijk nog spelers van fc groningen tegen die toevallig daar ook op stap waren. Echt super gezellig!


Dit is David Texeira die er dus ook was :) Hij is best wel knap  :$

Morgen ga ik even naar de Ikea om alvast mijn nieuwe kledingkast uit te zoeken. Ik zal binnenkort als mijn kamer af is even wat foto's maken :) Kunnen jullie het eindresultaat ook zien :)

Ik zal morgen weer proberen om iets te posten op mijn blog :D

Lots of love,

No comments:

Post a Comment